2011-09-29
 20:36:34

torsdaag


Oj.. hej!
Har suttit med en blogg.se flik uppe i två timmar eller något men som vanligt ska ju facebook störa hela jävla tiden..

Idag när vi åkte hem så satt jag och Per med en i hans klass, vi hade alla tre våra gymnasiekort på bordet.
Sen när vi närmade oss Kumla så la hon sitt kort i sin väska och när hon gick så råkade hon ta mitt kort från bordet också. Insåg inte förrän i Hallsberg att hon hade fått med sig det och då var det ju redan försent.. Inte så långt efter det så kom konduktören och skulle kolla biljetterna, fml tänkte jag då. 
Som tur var trodde hon på mig och jag blev inte avkastad eller något. 

När jag kom hem skulle jag sätta mig vid datorn men då ringer självaste Mathilda Illikainen och frågar om vi ska ut och jogga and I was like wtf?????+ Så jag cyklade hem till henne sen "småjoggade" vi lite och gick ibland och så. 
Cyklade hem sen har jag bara suttit och fikat hela kvällen, snackat i telefon har jag ju gjort också.

Älskade Cappuccino, det var så jävla länge sen sist!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: