2012-04-14
 00:52:46

fredag den 13e osv


Hejhej!
Har varit dålig på att blogga under senaste tiden, jag vet.. Känns inte som att jag har tid nu när jag bor i lägenheten, tiden bara rinner iväg och jag sitter inte så jättemycket vid datorn.

Iallafall, jag har ju färgat håret, det skrev jag ju. 
Det blev inte så rött som jag ville men det är fortfarande rött.

Igår, fredag 13e, hände massa dåliga saker. 
Vid sjutiden på kvällen åkte jag till stan och gick hem till Molly och Ebba, vi satt och pratade massa skit. 
Klockan nio eller något drog vi ut och gick. Vi skulle möta några sen gick vi fel så vi tog världens omväg och vi gick säkert mer än 2 km..genom hela halva stan och lite till.

Hemma nu iallafall, fryser fortfarande jättemycket..
Ska sova snart, när jag vaknar är väl säkert städningen i full gång och vi har säkert besök också.

Sen inflyttningsfest + tidig födelsedagsfest för Mikaela blir det senare på kvällen. 

Nu, sova, godnatt!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: