2012-08-09
 22:55:35

oj då


Helluu.
Har glömt bort bloggen helt. 
Senast jag skrev hade jag precis kommit hem från Motala, på lördagen 4e åkte jag till Kumla med Mathilda.
I Kumla drog vi först till Robin i kanske 5 min sen gick vi mot stan och satte oss vid tågstationen, så kom Hanna Åsberg och ett tag efter det kom Jonathan med tåget.
Såå sen gick vi runt i Kumla resten av dagen, åt kebabtallrik oså.

Efter dagen i Kumla blev jag, Mathilda och Jonathan hämtade och han följde med mig hem.

Dagarna efter det har vi bara chillat här hos mig.
Hämtade lite saker åt Jonthe i Motala, igår tror jag.

Imorgon åker vi till Stockholm, ska bli riktigt treevligt!
Tänkte packa nu, skriver nog imorgon kanske.

Puss.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: