2012-08-23
 23:55:00

walla


Onsdag - torsdag sov jag ungefär 13h. 
Orkade inte laga mat igår så jag duschade vid fem och gick och la mig runt sex, vaknade upp på morgonen dagen efter klockan sju.

Idag hade jag bara språk, svenska, engelska, tyska och franska. 
Var med Mikaela efter skolan, vi gled runt och var ascoola tiep :pp.

Imorgon har jag bara idrott så känns lite ovärt att åka till skolan enbart för att ha en skitlektion.
Har tvättid 10-13 sen ska jag iväg till Hallsberg vid två och därifrån kör jag med pappa till Motala till min fina Jonathan.

Ha det så bra nu alla ugglor.
Är jag söt när jag gör såhär? Snälla? Lite?





Din Jonathan
PUBLICERAT: 2012-08-24, 00:29:11

Alttid jättesöt min fina sonja <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: