2012-12-28
 23:07:14

-


Hejhejhej!
Vet inte vad jag ska skriva, inte direkt så många som läser min blogg längre så vet inte om det är värt att skriva mer.. 

Julafton var helt okej, Karro och Jonas kom ett tag, annars var hela familjen i Finnerödja, Jonathan också!
Åkte till Motala i förrgår och igår var vi på sjukhuset i Linköping en sväng sen gick vi på stan och träffade Liam och Narin ett tag också.
Idag vaknade vi sent och segade i soffan ett par timmar sen åkte vi in till stan och Jonathan köpte födelsedagspresent till mig och saker till min tårta eftersom att jag fyller år imorgon!

Nu är Robbe här och vi sitter och chillar, de ska väl sitta och spela och jag ska väl sitta här och kolla eller något, haha.. 
Jag och Jonathan gjorde tårta förut, Kinuskikakku som det heter på finska, min mormor gör alltid sådan när vi är i Finland! Så jävla gott, lägger ut bild på den imorgon. 
Får present av mina föräldrar om de kommer och hälsar på i Motala på nyår och av Karro 2a när jag kommer till Finnerödja. 

Nyår firar vi här i Motala, ska väl bara sitta här och glo men det gör inte mig något.

Ja men det var väl allt, hejdå :)!  

Jag och Daniella, Jonathans syster, på bild!
Fotograf Johannes Larsson
Hans hemsida: http://www.johanneslarssonphotography.com/

 


joamkimaeekerbergg
PUBLICERAT: 2013-01-03, 01:44:20

så fin du är sonja. TYP finast i verlden.!!1!!11!
vill pussa dig och binda fast dig. <3 du och jag 4ever



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: