2012-02-14
 23:16:52

alla hjärtans dag antar jag


Hejhejhej!

Var så jääääävla seg imorse, kunde inte gå upp och orkade inte ta bussen så jag åkte med mamma istället.
När jag kom fram till Laxå var tåget försenat så jag och mamma drog och fikade på Promenaden, åt jättegod kaka och drack kaffe, rätt bra start på dagen med andra ord. 

Kom 30 min försent till religionen men fick ändå giltig frånvaro, like a boss.

Resten av dagen orkar jag inte skriva om men det var ju skola som vanligt. 
Bara det att det var en ovanligt rolig franskalektion, annars ingenting. 

Mikaela kom hit förut ett tag, Henke :ff, följde henne hem i snöstormen, såg ut som en snögubbe när jag kom in i huset igen haha! 

Annars chillar jag här, aa jo men precis, hejdå!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: