2012-02-18
 21:53:45

funfunfun


HJEHEHEJEHEJEHJ!
Fan vad trevlig dag!

Började med att jag körde iväg med pappa och vi åkte iväg och hämtade Mikaela och Per och sen drog vi vidare till Marieberg. 
Gick bra att köra, förutom de gångerna jag fick kärringstopp haha.. 

Skjutsade hem alla och sen kom Becca hem till mig. 
Vi träffade Kevin ett tag ute. 

Vi badade badtunna här hemma hos mig, det var fan 45 grader, vi kokade kändes det som.
Det var otroligt skönt men vi höll på att svimma så vi var inte i mer än 30 min ungefär. 

Nu sitter vi här nyduschade och fräscha och ser på film.

Ska ge datorn till Becca nu så aa antar att jag inte skriver något mer idag. 
Imorgon ska jag och Per iväg och fota med hästar i Östansjö eller vad det nu var, ska bli kult!

Hejd00000!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: