2012-02-03
 22:35:30

hezt



Sämsta början på denna dagen..
1. Somnade på tåget även fast jag gick och la mig åtta igår (= jag sov jättelänge).
2. Märkte inte att tåget hade blivit försenat och höll på att missa bussen så jag fick springa som en idiot, (har sjuuk träningsvärk efter skridskoåkningen i onsdags som förövrigt var jättekuul!), kunde knappt andas..
3. När jag kom till skolan märkte jag att första lektionen var inställd och att vi inte började förrän 3 år senare, när jag satte mig vid en dator i skolan märkte jag att de hade skrivit det i klassloggen men eftersom jag gick och la mig vid åtta så såg ju inte jag det.
4. Jag gick runt och dog av träningsvärk hela dagen.
5. När det var dags att åka hemåt var alla tåg försenade, tog ett som egentligen skulle åkt 13.12 men var försenat tills 14.22.
6. Fick stå upp på tåget hela vägen till Laxå för att hela tåget var fullt, jag hamnade i en vagn med drickande äldre män, luktade herrparfym, öl och svett + det luktade instängt somfaaaan..
7. Tåget var framme i laxå 15.10 = jag missade bussen hem. 

Gick till Per och där var inte han så jag satte mig och fikade med hans föräldrar, mycket trevligt!
När han kom hem satte jag mig vid hans stationära och spelade LoL och han satte sig med sin Mac.

Lite senare åt vi god mat och god tårta, omnomnom. 
Blablabla sen åkte jag hem vid halv tio och nu sitter jag här och skypear med Daniel och Per, ska spela så fort jag har skrivit färdigt detta. 


Gz peeeeer 17 år :3 lol!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: