2012-02-16
 23:56:41

läget då?


Nu fick låten jag skulle länka längst ner komma redan här uppe för Opera suger. 

New Boyz – Better With The Lights Off - feat. Chris Brown

Tjaaa! 
Ska bara skriva lite kort om dagen, hmm har varit ovanligt glad idag?.. Vet inte varför jag har varit det men så är det ju ibland, ehehe. 

Skola som vanligt, inget speciellt förutom att vi slutade tidigare, det är alltid nice när man hinner med bussen till Finnerödja en gång per månad typ. 

När jag väl kom hem sa pappa att vi skulle ut och övningsköra så jag startade här på gården direkt och körde ut som om jag hade kört bil i någon månad, när det egentligen var första gången jag körde på vanlig väg, omgomg. 
Körde runt i typ hela Finnerödja och sen iväg på några skogsvägar, blev tvingad till att köra upp för Finnerödjas brantaste (nästan iallafall) backe. 
Drog hem och åt mat och drack lite kaffe sen drog vi igen och då helt plötsligt säger pappa att vi ska ut på e20, då var klockan runt sex - sju så det hade blivit mörkt, yeeey.. 

Jävla idioter det finns ute på vägarna, på vägen till Laxå försöker en biljävel köra om på enkelfil, eller aa ni kanske förstår? JÄVLA IDIOT, tutade så mycket så han troligen blev döv, pappa blev rädd då.  
Sen så körde en bil med helljus bakom mig också, så jävla idiotiskt.
Massa idiotlastbilar körde om och skit, men väl inne i Laxå gick det jättebra. 

Sen var det ju trafikljusen när vi skulle hemåt, fick kärringstopp där mitt i allt ahhaha.. 

Nej men antar att ni inte ville veta men nu vet ni iallafall. 

När jag kom hem spelade jag lite rankat med Olle osv. 

Ska sova, godnatt!








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: