2012-01-29
 22:02:05

berra and henke forever


Nejmen hejsan du söta fågel som läser det här!
Sitter här och försöker plugga (går åt helvete, datorn bara "you can't hide forever")..skiten ska in imorgon..bra sonja, bra!

I fredags var jag ju med Frida och chillade.
Igår, lördag, åkte jag till Mikaela a.k.a Henke, och Oskar i Hova.
Vi gick till Robin och där var även hans tjej, senare kom några ett tag men de drog efter någon kvart.

Sov hos Oskar och Mikaela sen idag har vi inte gjort så mycket.
Jag låg och latade mig vid TVn när Mikaela tränade, haha. 

Nej men seriöst alla mina planer har gått åt helvete idag, har bara hunnit plugga lite, skrev färdigt cv iallafall..
Skulle se Wallander också, men det blev det ju ingenting med. 

Ska hoppa in i duschen nu sen ska jag väl packa ner skolgrejs tills imorgon och äta.

Hörs imorgon, yeye, godnatt!

Snoop Dogg & Wiz Khalifa – Young, Wild & Free - feat. Bruno Mars


Vladimir
PUBLICERAT: 2012-02-03, 17:11:27

Hej Vladimir här igen! jag tycker du har fina bild jag skulle kunna tänka mig ha sex på dig ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: