2012-01-13
 16:36:26

fredag den 13e


Mjaaaao!
Tänker inte lägga ner bloggen men som ni märker så bloggar jag ju knappt något längre.
Har inte suttit vid datorn på ett par dagar, har inte orkat :|..och när inte ens jag orkar sitta vid datorn är det illa, seriöst. 

Igår var det handledarutbildning för min del, vill inte börja övningsköra efter de där filmerna man fick se........Är seriöst jätterädd för att åka bil nu :(, fuck them. 

Annars är det väl inte så mycket annat jag har att berätta förutom att det var skola idag som vanligt och att det inte har hänt mig något jättehemskt än, fast det kanske bara är lugnet före stormen, hmm jag undrar?? Haha.. 

Är med Becca nu, Viljami sitter och dunkar musik här haha. 

Tinie Tempah – Love Suicide (feat. Ester Dean)

Ska väl fixa mig lite nu sen ska vi ut med några vänner! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: