2012-01-25
 22:46:54

mobbad tjej var det här


Hejhej. 
Hade ingen lektion idag, när jag kom till skolan fick jag reda på att vi inte hade någon matte, sen var jag inte med på idrotten, till sist hade vi ingen engelska, eller vi fick jobba hemma om vi ville det, snopp på den här dagen..

Efter att vi slutade vid två gick jag och Taimaa till McDonald's och åt, sen vidare genom stan till Karolinska skolan, blää skabb på den skolan.
Första finskalektionen idag då.
Vi är bara två stycken som läser det som modersmål, fast den andra var sjuk idag, haha varför ska jag alltid vara så mobbad?! 

Iallafall.., kom till Laxå vid fem, gick till Per ett tag, fick fika där, omnomnom!
Sen jag kom hem har jag bara spelat, ska ner och äta nu sen sova.
Mjao men godnatt då. 

Miss Palmer – No Beef



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: