2012-01-30
 22:01:54

orka


Blogga var det ja..
Fyfan i helvete vad lat jag är, datorn fängslar mig helt!.. Speciellt nu när jag inte har någon mobil också.. 

Har inte gjort så mycket speciellt, slutade tidigare idag. 
Hmm jaa, har läxor tills imorgon, har inte pluggat något, BRAAAAAAAA SONJA!!!!!!!!!!!
Älskar mig själv ibland, hah men ska väl läsa lite innan jag somnar, tyska är la rätt lätt och franskan kan jag nog! 

Btw, pappa har för typ första gången i mitt liv hjälpt mig med min läxa, finskaläxan dårå, omgomg.

Men ja, inget intressant som vanligt.
Ni får la ha det så bra, pusspuss hejhej godnatt osv!

Amanda Fondell – My Man

Fyfan för mig som råkade skvätta foundation på den här tröjan..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: