2012-07-02
 19:28:21

röött


Hejhej!
Känns som om det var jättelänge sen jag senast satt vid datorn, och det var det ju typ. 
Har varit sjuk, blev smittad av barnen på dagis, de hostar ju rakt ut och snorar överallt osv.
Orkade inte starta datorn under hela helgen och det är därför jag inte har skrivit något här på ett tag. 

Förkylningen gick över lika fort som den kom, skönt.

Har iallafall inte gjort så mycket speciellt.
Har klippt mig och färgat håret rött.

Sista dagen på dagis idag, jag bjöd på glass och kramade alla barnen!

Mikaela var här ett tag förut, kommer inte se henne så jättemycket mer nu under sommarlovet.
Sen skulle jag kanske inte kalla det för sommarlov med tanke på hur äckligt väder det är, fuck aina.

Fick en mugg + godis av personalen på dagis förut, så här har jag suttit och mosat massa onyttigt i munnen.







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: