2012-03-25
 21:18:46

häärligt


Hejsaaan!

Igår var jag hos Per, åkte hem på kvällen.
Träffade Mikaela lite på kvällen, vi packade ner massa glas i en låda. 

Idag har jag packat hela dagen, var kaos hemma ett tag..
Åkte iväg mot Örebro, jag övningskörde. 
Vi stannade vid ÖoB och sen vid Ikea där vi köpte kudde och täcke till mig.
Därifrån åkte vi efter Mikaela och dem till Örebro. 

Bar upp allt skit vi hade med oss, första rundan gick jag och Mikaela upp med massa tunga saker bara för att hon tyckte att det kunde vara kul även fast det finns två hissar..fyfan vad död jag var efter!
Resten av dagen har vi bara fixat iordning i lägenheten och det är riktigt fint faktiskt, fin utsikt!!
Jag och Mikaela gjorde tacos, Oskar fick diska haha. 

Nej men nu ska jag sätta mig och se på TV med Mikaela, skola imorgon, godnatt! :D 

Lite bilder från idag, vissa är tagna från Mikaelas blogg.



Ska försöka lägga ut ett par mobilbilder per dag, antar att det är roligare än cambilder..får se hur det blir :)!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: