2012-03-07
 18:16:27

mihii


Hejhej!
Satt faktiskt inte vid datorn igår, var så jävla trött så jag gick och la mig istället.
Igår var jag med Daniel och Per, vi åt pizza/tacobuffé på pizzaplanet sen gick vi till bion och såg på Devil inside. Rolig film men samtidigt lite läskig, fast inte lika läskig som jag hade hoppats på.

Idag var det aktivitetsdag i skolan, alla klasser var utklädda till något. 
Min klass var mästerkockarna, jag bara w00t..var sjuk när det bestämdes så jag hade ju inget att säga till om.. 
Det hände massa idag, fast tiden gick så jäääävla segt! 
Det var en danstävling och min klass ägde skiten ur alla andra dansare, nöff said. 
Hade egentligen finska idag men orkade verkligen inte så jag åkte hem istället.. 

Nu sitter jag här och dricker te, ser på TV. 
Ska sova snart, så sjukt trött är jag.. 
Godnatt antar jag!

Ed Sheeran – The A Team





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: