2012-03-18
 20:05:50

ovningskora


Hmmm, ska väl berätta lite om min helg. 

I fredags var jag med Mikaela, först satt vi hemma hos mig och åt chips och lite sådant, sen gick vi till Kevin och var där med massa folk, det var tråkigt.
Vi gick hem tidigt och här åt vi nudlar och sen satte vi oss i vardagsrummet och såg lite på Schindler's list tills vi båda somnade i soffan. 

Lördagen var seg från början sen på kvällen duschade jag och blev lite fresh och drog till Hova. 
Var hos Simon med Becca och Pelle, vi åt pizza och såg på karatefylla, treevligt!
Senare kom även tre till och joinade vår fest. 

Idag sov jag rätt så länge och sen körde jag till Åtorp och jag, mamma och Viljami gick runt där lite. 
Nu sitter jag här och tänkte duscha snart om jag orkar, kanske spela lite, sova snart.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: