2012-03-30
 16:38:49

skitdag!


Okej hela dagen var ju inte skit men nu ska ni få läsa här om min dag. 

Började med att jag vaknade upp i en jätteskön säng här i Finnerödja så jag knappt kom upp sen åkte jag och pappa upp till Hallsberg och jag åkte tåg därifrån och sen till skolan då. 
Inget speciellt i skolan, det var bara trevligt att träffa vännerna och så. 

När jag åkte hemåt från skolan och skulle byta tåg i Hallsberg så började det hagla PRECIS när jag gick ut ur tåget..
Det slutade när jag kom in i det andra tåget, mhhm har alltid sådan jävla tur..eller? 

I Laxå tog jag bussen till Centralskolan sen när jag böt buss där så sa busschauffören att vi skulle åka igenom Röfors. 
Då fick man veta att det var stopp mellan Laxå och Finnerödja för att en lastbil stod där mitt i allt så det var jättelång bilkö på E20.. 
Vi fick åka igenom Röfors/Tiveden sen när vi väl var i Finnerödja så körde han en cpväg så jag fick gå av på ett annat ställe och gå upp för Finnerödjas brantaste (eller om det är näst brantaste), backe med SJUK träningsvärk.
FYFAN SÄGER JAG BARA!!!

Nu är jag iallafall hemma i min sköna datorstol och sitter och äter nudlar och dricker Hustler som alltid förr. 
Ska spela med käre Andreas nu, gött somfan.

Btw, får typ flera miljoner för att jag tar kort med Hustlerburkar tiep, därför jag gör det!
Skriver mer sen!!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: