2012-05-21
 20:34:18

gal1


Det är så jävla mycket på gång nu känner jag.
Så bryr man sig egentligen inte ens om något :PPPpp.. 

Anywaays, tänkte berätta lite vad som är på gång i mitt liv.

I veckan har vi massa plugg, inlämningar och redovisningar och grejer. 
Nationella i Matte imorgon, yey..
Restgrejer ska ju in också, fml, har säkert massa haha..

På söndag flyttar jag ut ur lägenheten :/..

Idag har jag lagat mat och bokat tvättid.
Skitgod mat lyckades jag göra haha.

Måste iväg och shoppa sommarkläder någon dag nu i veckan, omgomg, börjar ju bli jävligt skönt väder! 

Om exakt en vecka, 28e, drar jag iväg till Skåne med Per, det ska bli nice!!!1111111111 TAGGARÅÅÅ!!

Ska spela lol med Jacob nu sen ska jag väl chilla vid TVn lite.

Såå emo.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: