2012-05-02
 18:29:49

herpderp


Hejhejhej!
Sa någon fint väder? Jo jag tror fan det. 

Cyklade till skolan, allmänt chill dag. 
Matte - gjorde ~6 uppgifter
Idrott - paddlade kanot
Engelska - vi fick gå hem

Efter att vi slutade åkte jag och Hanna och chillade vid slottet innan min finskalektion.

Hatar egentligen att cykla i stan eller överhuvudtaget i Örebro om jag är själv..
Men sen iallafall när jag skulle åka hemåt från Karolinska, skabbskolan, så vågade jag först inte cykla men sen gjorde jag det ändå och det gick väl helt okej, bara det att jag råkade köra på en snobbig gubbe. 

När jag kom hem drog jag på musik och städade hela lägenheten, inte Mikaelas och Oskars rum dock, sen diskade jag lite också. 

Sitter här och fryser lite, faktiskt. 
Ska stänga fönstret sen ska jag gå och laga mat. 

Ikväll ska jag och Mikaela åka bort till Eurostop och handla mat, vi har knappt något kvar i kylskåpet.. 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: