2012-11-10
 23:20:30

shopping tiep

Hejhejhej! Idag har jag varit på marieberg med älskling, viljami och mor. Vi åkte dit för att leta efter vinterskor till mig och något till Jonathan. Först gasade jag in till lager 157 i örebro, där köpte jag en fin röd tröja och Jonathan en fin rödrutig skjorta som han passade jättebra i! När vi kom till Marieberg hittade jag självklart inte några fina vinterskor, alla vinterskor är ju så fula.. Fick damp och var jättesur men tillslut hittade jag ett par på stadium som såklart inte fanns i min storlek. Letade vidare och hittade ett par som duger, allt är ju bättte än de jag köpte i polen, blir blöt om fötterna såfort jag går ut med dem.. Efter skorna blev det latte @espresso house och när vi kom hem träffade vi Mikaela ute så följde hon med hem. Nu ligger jag och Jonathan här, ska snart få efterlängtad massage! :3 (sista bilden är på de nya skorna, de får duga ett tag!) puss godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: