2012-09-05
 00:52:00

ett äckligt barn


Mådde så jävla dåligt förut idag (4e) så jag åkte hem från skolan efter lunch.
Kom hit och då var radion i köket på högsta volym typ, de har aldrig på radion annars men bara för att jag ville sova så var den på.. 
Grät lite för att jag är så olycklig och sen somnade jag iallafall runt två någon gång.
Vaknade tio i sju av att jag fick sms av min söta som det stod "tvätten! <3" i haha, bra att man har någon som kommer ihåg! Vaknade och gick och tvättade, sen åt jag lite.

Har suttit och ätit fingerkex, om ni vet vad jag menar, och druckit te.
Jag är så jävla skabb just nu, vill typ gå och dö lite.

Twenty One Pilots – Guns For Hands 
Blir så glad av den här låten! Fast vid 2.40 blir den konstig ett tag haha..

Ska väl sova snart.
Puss.







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: