2012-09-03
 19:07:24

och då tog hon den sista cancerpinnen


Jävlar vilken äcklig dag.
Skippade första lektionen, åkte iväg till skolan jättetrött.

Fick helt plötsligt reda på att Saids begravning var idag, runt 12 åkte jag. 
Det var en muslimsk begravning + första begravningen jag varit på.

Åkte tillbaka till skolan efter det, tänkte att jag skulle klara av det men jag satt där jättesur och pmsig hela eftermiddagen.
Mina föräldrar hämtade mig och Mikaela från skolan vid fyra så åkte vi till Sörbyängen.
De hade handlat mat åt mig + gjort iordning mat hemifrån som jag bara behövde värma ♥♥!

Nu sitter jag här och deppar, pmsar galet.
Ska väl gå iväg med tvätten nu..

En grå bild som passar in på denna gråa dag.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: